www.zeleznicki-integralni-transport.ls.rs
Železnički integralni transport Beograd se nalazi u opštini Savski Venac, mesto Beograd, adresa Savski Trg 2 .
Železnički integralni transport Beograd je društvo sa ograničenom odgovornošću, koje je osnovano 07.12.1983. godine.
Kargo centar LUKE BEOGRAD je smešten na 44°48´ severne geografske širine i 20°28´ istočne geografske dužine, na 1168 km desne obale Dunava u neposrednoj blizini centra Beograda. Kargo centar LUKE BEOGRAD se nalazi na preseku dva panevropska transportna koridora (rečnog VII i drumskog X) i predstavlja saobraćajnu, pretovarnu i robnotransportnu raskrsnicu srednje Evrope.
Promet roba kroz kargo centar LUKE BEOGRAD vrši se koristeći mogućnosti savremenog rečnog, železničkog, drumskog i multimodalnog saobraćaja. Glavni segmenti poslovanja su: skladišne usluge i lučke usluge.
LUKA „BEOGRAD" raspolaže sa oko 703.000 m² poslovno-skladišnog prostora, i to 177.000 m² zatvorenog i 526.000 m² otvorenog prostora. U okviru svog poslovanja Služba skladišnih usluga komercijalizuje površinu od oko 600.000 m².
Služba skladišnih usluga ima oko 270 komitenata koji se bave različitim delatnostima kao što su: trgovina, špedicija, distribucija robe široke potrošnje, distribucija novina, crna metalurgija, proizvodnja kontejnera, proizvodnja i distribucija betona i asfalta, delova za nameštaj, skladištenje neophodnih materijala za niskogradnju i visokogradnju i dr.
Luka “Prahovo” se nalazi na desnoj obali Dunava ( km 861), predstavlja poslednju izlaznu luku na teritoriji Srbije I nalazi se 4 km nizvodno od HE “ Đerdap II” I međunarodnog graničnog prelaza “Kusjak”. Povezana je železnicom I drumskim saobraćajnicama sa drugim delovima Srbije. Koridor 7 dužine 2.500 km deo je Transevropskog plovnog puta ( Rajna – Majna – Dunav) I povezuje Severno sa Crnim morem na ukupnoj dužini od 3.505 km.
Kapacitet luke Prahovo iznosi 800.000 tona
Položaj luke lociran je na strateškoj tački, u industrijskoj zoni, na reci Tisi u Senti i što je najbitnije predstavlja jedinu međunarodnu luku na ovoj reci. Primarno - cilj luke je da prihvati prevoze svih vrsta roba od Ukrajine do ušća i dalje preko Dunava, a sve u cilju smanjenja sve većih transportnih troškova drumskim putem.
Luka poseduje javna i carinska skladišta zatvorenog i otvorenog tipa i obavlja promet građevinskog materijala. Takođe poseduje carinski terminal kako za drumska i železnička vozila tako i za sve vrste plovnih objekata. Bitno je napomenuti da su pretovarni kapaciteti luke zavidnih 1.500.000 tona različite robe. Pretovarni kapaciteti ogledaju se u izuzetnoj opremi koja se manifestuje kroz:
-
pretovarna mesta za plovne objekte do 1.800 tona
-
lučku mostnu dizalicu nosivosti 25 tona
-
železničku i drumsku saobraćajnicu
-
opremu za utovar žitarica i ostale rinfuzne robe
-
istovarno mesto za odbacivanje građevinskog materijala, kapaciteta 120 tona/h
-
lučku mehanizaciju
-
ostale prateće objekte
Luka Senta raspolaže sa ukupno 18.260 m² zatvorenih skladišnih prostora od čega 1.290 m² čine javna carinska skladišta. Pored zatvorenih, kompanija raspolaže i sa 20.000 m² otvorenih skladišnih prostora od kojih 5.000 m² čine carinska skladišta.
U skladištima kompanije može se vršiti prijem, skladištenje i izdavanje raznih vrsta robe koje ne traže specijalne vrste i uslove skladištenja. U ovu grupu roba spadaju između ostalih i žitarice, stočna hrana, suvi repini rezanci i razna rinfuzna roba tj. roba u vrećama.
Takođe, vrši se i skladištenje TNG (tečnog naftnog gasa) u skladište kapaciteta 1.000 m³ sa uređajem za pretakanje i transport.
Godišnji pretovarni kapaciteti Luke Senta su oko 1.500.000 tona razne robe. Luka je opremljena sa:
-
dva pretovarna mesta za plovne objekte nosivosti do 1.800 tona na sistemu vertikalnog keja
-
lučkom mostnom dizalicom, univerzalnog tipa , nosivosti 25 tona, koja integriše rečni, drumski i železnički saobraćaj, sa opremom za manipulaciju kontejnerima, grabilicom i kukom
-
železničkim saobraćajnicama sa dva koloseka dužine 1.050 metara i drumskim saobraćajnicama dužine 1.170 metara
-
opremom za utovar plovnih objekata žitaricama i ostalim rinfuznim robama u brodove kapaciteta 3.000 tona za dan
-
istovarnim mestom sa odbacivanjem građevinskog materijala (šljunak - tucanik i ugalj) kapaciteta 120 tona po satu
-
javnim carinskim skladištima i javnim zatvorenim i otvorenim skladištima kapaciteta preko 18.000 m²
-
benzinskom stanicom kapaciteta 300.000 litara sa mogučnošću tankovanja rečnih, železničkih i drumskih vozila
-
terminalom za rasute terete sa SEPARACIJOM šljunka potrebnom i sveobuhvatnom lučkom mehanizacijom:
- viljuškari od 2 do 6 tona
- ULT - 220
- bager
- kamioni od 9 - 30 tona nosivosti -
digitalnom drumskom kolskom vagom nosivosti 60 tona
-
SEPARACIJOM šljunka sa frakcijama po međunarodnom sertifikatu
-
kancelarijskim prostorom od 1.950 m² gde su smeštene upravne službe luke, carinska ispostava Senta, špedicije i spoljno - trgovinska preduzeća
-
restoranom kapaciteta 75 mesta
-
putničkim parkingom za 50 vozila
Luka Bačka Palanka smeštena je na levoj obali reke Dunav, na 1295. kilometru njegovog toka, u agrarnoj oblasti Južne Bačke. Odlikuje je izuzetna strateška pozicija zahvaljujući vezi sa panevropskim Koridorom 7 (rečno-kanalski sistem Rajna-Majna-Dunav) koji je spaja sa državama od Severnog do Crnog mora. Strateškoj poziciji doprinosi i neposredna blizina magistralnog puta Novi Sad-Sombor-Osijek, blizina autoputa Beograd-Subotica na udaljenosti 45km i Beograd-Zagreb udaljenog 30km, kao i železnički kolosek na samo 5km udaljenosti od luke.
Transportnie usluga: ukrcavanje, iskrcavanje, prekrcavanje, prenos i slaganje tereta, skladištenje, deponovanje i transportne operacije u zavisnosti od vrste tereta, priprema i objedinjavanje tereta za transport
Luka koristi 322 m uređene operativne obale, portalnu dizalicu, lučki mobilni kran, plovnu dizalicu i lučki potiskivač. Dubina vode u lučkom bazenu se kreće od 3,93m do 8,86m. Prosečna veličina plovila prekrcanog u luci je dužine 90m, širine 11m, nosivosti 1500t i gaza 2,5m.